dynEd Pro beszéd alapú tanítás

Ön is épített gyerekkorában apró lego kockákból komoly modelleket? Minden bizonnyal azt is el tudja képzelni, hogy minél nagyobbak ezek a kockák, minél összetettebbek az építő elemek, annál gyorsabban és annál nagyobb modelleket lehet belőle építeni.

És most képzelje el, hogy az angol beszédedet is ilyen építőkockából rakja össze. 
Minél nagyobbak azok az építőkockák, amiket egymás mellé rak, annál gyorsabb, színesebb és összetettebb lesz az angol beszéde. A DynEd pontosan ezeket az építőkockákat adja az Ön kezébe.

Ahhoz, hogy megtanuljon egy idegen nyelven beszélni, ki kell lépni a hagyományos, nyelvtanra és szótanulásra alapozó nyelvtanulásból.

 

Előző téma: Hatékony angol nyelvtanulás!

 

A legtöbb nyelvtanár egyetért abban, hogy NYELVTAN és a SZAVAK MAGOLÁSA HELYETT inkább az alábbi két tevékenységre kell helyezni a hangsúlyt:

  • A szavakat szövegkörnyezetben, kulcsmondatok formájában lehet elsajátítani.

Aki szavakat próbál meg egymás mögé helyezni, az csak nagyon lassan és nagyon akadozva tud beszélni.

  • Az aktív használatnak, az ismétlésnek döntő szerepe van. A megértés még nem elégséges a nyelvhasználathoz.

Sokszor és hosszabb időtávon keresztül kell a már tanultakat ismételni. Csak így rögzülhet a megtanult anyag a hosszú távú memóriában, ami az automatikus nyelvhasználathoz szükséges. Ez nem hangzik túl bonyolultnak.

Mégis miért nehéz ezt a gyakorlatban megvalósítani?

Két aprónak tűnő feladat az, aminek megoldásához rendkívül sok munka szükséges:
1) kiválasztani a megfelelő kulcsmondatokat és
2) megállapítani a szükséges ismétlések számát és az ismétlődések gyakoriságát.

Nos ez az, amit a legtöbb nyelvtanfolyam nem tud kielégítően elvégezni. Először is változatlanul szavakat tanítanak és írott szövegre építik a nyelvoktatást. Nem csoda, hogy ezzel a módszerrel a legtöbben csak olvasni tanulnak meg. Másodszor nem tudják felelősséggel megállapítani a szükséges ismétlés gyakoriságát és mennyiségét. Hiányoznak hozzá a statisztikai adatok.

A DynEd egyedülálló módon statisztikai alapon KIKÍSÉRLETEZTE, hogy mik a legjobb építőkockák és hányszor kell “gyakorolni”.

A) A DynEd kész mondatelemeket, nyelvi paneleket tanít

A DynEd már a legelső perctől kezdve mondategységeket, teljes mondatokat tanultat és gyakoroltat. Ezzel az Ön beszéde már kezdettől fogva folyamatossá válik, hiszen nem szavakat rak egymás mellé, hanem mondatokat.
A mondatok kezdetben rövidek, de később egyre hosszabbak, összetettebbek lesznek. A DynEd növeli a nyelvi építőkockák, panelek hosszát. Ezzel az Ön beszédje is egyre összetettebb, egyre szebb és folyékonyabb lesz.

B) A DynEd algoritmusa pontosan megmondja, hogy mit és mennyit kell ismételni

Az otthoni nyelvtanulás egyik nehézsége, hogy nem tudjuk pontosan, mennyit is tanultunk, mikor és mennyit kell ismételnünk ahhoz, hogy a tanultakat később is használni tudjuk. A DynEd nagy erőssége, hogy minden egyes feladatnál külön megállapították azt a gyakorlási mennyiséget, ami szükséges az automatikus nyelvhasználat kialakulásához.
Ön százalékban kifejezve láthatja, hogy mennyit végzett már el a szükséges gyakorlásból. Csak akkor léphet tovább a következő szintre, ha elérte egy-egy leckében a minimum 85 %-os teljesítési arányt. A maradék 15%-ot pedig később, ismétlésként kell teljesíteni.

“Beszéltem a számítógépemnek, és nem kellett szégyellni magam, ha valamit elrontottam. Ha ezerszer mondtam el, azt sem unta meg a gépem! Visszahallgattam a saját mondataimat!

Tetszett, és önbizalmat adott, mert összehasonlítva a natív angollal is jó volt! Ha a számítógépem megérti, amit mondok, akkor majd az emberek is meg fogják érteni.

Kívülről megtanultam és begyakoroltam helyesen kimondani közel ezer mondatot! Mindenkinek ajánlom a DynEd-et, és főként a legreménytelenebbnek tűnő eseteknek, mint én voltam!”

Pap Katalin

Jól sejtjük, hogy Ön az angol szavak magolásával nem jutott messzire? Próbálja ki máris a 3 hetes intenzív próba  nyelvtanulást!

 

Következő téma: Pontosan kiszámítható előrehaladás az angol nyelvtanulásban